Банка алармира за хакерска атака

Сподели във Facebook
Снимка МВР, архив Снимка: МВР, архив

Банкери предупредиха клиентите си за хакерски атаки.

Поради зачестилите сигнали за получаване на съобщения по електронна поща от името на Алианц Банк България, изискващи въвеждане на пароли, картови или лични данни, гарантираме, че банката не изпраща подобен тип нотификации и искания за информация, съобщават от банковия клон в Благоевград.

"Молим да имате предвид, че пароли, ПИН кодове, CVC кодове за плащане в интернет и всички други данни, които служат за потвърждаване на платежно нареждане или картово плащане, следва да бъдат известни само на клиента и се въвеждат само на предвидените за целта места - официалната платформа за интернет банкиране на банката или на съответната интернет страница в момента на плащане на стоки/услуги, при пазаруване в интернет. Банката разполага с нужните лични данни и с информация за платежните инструменти на своите клиенти и няма необходимост да ги изисква или събира посредством електронна поща. Активирането или деактивирането на услуга в Алианц Банк може да бъде направено само в офис на банката, а за определени услуги и в платформата за интернет банкиране", сочат от кредитната институцияв Благоевград.

"Ако получите съобщение от името на банката, Visa, Mastercard, друга институция или търговец, изискващо да предоставите лични и/или картови данни, имейл адрес, пароли и  за верификация на ваш профил, имайте предвид, че това е опит за злоупотреба. Ако сте предоставили вашите данни по такъв начин, то незабавно информирайте банката, за да блокирате картата си на телефон 0800 13 014, или чрез сайта http://www.allianz.bgизпратете e-mail в „Сигнали за съмнителни действия“, се сочи в съобщение до клиентите на банката.

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Избрано