Граждани пишат оценки на общинари

Сподели във Facebook

Въведоха иновативна за общинските администрации система за измерване удовлетвореността от качеството на административното обслужване.

Гражданите имат възможност да им поставят оценки. Недоволните от общинарите в Банско подават сигнали в различни платфрми, определени от кметския екип.

Основната цел е въз основа на оценявате, банскалии и жителите в общината да получават качествено административно обслужване, намаляване слабостите в работата на съответните отдели и чиновници. Обещава се предприемане на действия за отстраняване на прояви на лошо администриране, подобряване на работата на администрацията и изграждане на ефективна комуникационна връзка между потребителите и администрацията, сочат от Община-Банско.

След подадени сигнали потребителите на административни услуги ще получават лично вайбър съобщение, чрез което, само с две кликвания, ще могат да дадат точна обратна връзка как са обслужени. Системата дава възможност да се проследи клиентът от кой конкретен служител е бил обслужен и как го е оценил. Проучванията ще се правят на случаен принцип и за момента са приложими за потребители, които използват вайбър.

Останалите начини за измерване на удовлетвореността са попълване на хартиена анкета в Центъра за административно обслужване. Може и в сайта на Общината в раздел "Сигнали и похвали", а също и на имейла info@bansko.bg. Не е за пренебрегване и „Горещ телефон“ 0749/88622.

 

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Избрано