Мобилен оператор мами възрастни хора

Сподели във Facebook
Снимка Пресцентър Снимка: Пресцентър

Комисията за защита на потребителите установи, че единият от трите мобилни оператора, заблуждава възрастни хора.

Те са принуждавани да сключват договори извън търговски обект, без да им предоставя пълна информация за услугите, които ще получат срещу месечната такса, информираха от КЗП.

Комисията за защита на потребителите предприема действия по санкциониране на мобилния оператор.

"Освен, че се представя на вниманието им много изгоден пакет с дадено наименование, потребителите нямат достатъчно детайлна информация относно това какво включва той. Така абонатите имат една месечна такса, която заплащат, но всъщност от посланието, което се отправя, не става ясно какво точно може да ползва в рамките на тази месечна такса", обясниха от КЗП.

Търговецът е длъжен да информира клиента още преди сключването на договора за своето име и координати за връзка. Той следва да предостави и данни за основните характеристики на предлаганите от него стоки и услуги, както и за всички условия по сделката като цена, начин на плащане, изпълнение и срок на договора.

Потребителят трябва да бъде информиран и за правото му на отказ от договора в 14-дневен срок от сключването.

В случай че търговецът предварително не е уведомил потребителя за това негово право, то този срок се удължава на година и 14 дни. Ако пък го направи впоследствие, но не по-късно от година след подписването на договора, то потребителят може да се откаже от сделката в срок до 14 дни след предоставянето на тази информация, посочиха от Комисията.

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Избрано