Начертаха стратегия за благоевградския бизнес

Сподели във Facebook

Кметската власт в Благоевград се обедини около идеята за развитие на местния бизнес.

На среща с представители на бранша, инициирана от градоначалтника Камбитов, са обсъдени възможности и идеи за промотиране на заведения и хотели по време на двете най-големи музикални събития, които предстоят този месец - музикални награди на БГ Радио и фестивалът "Франкофоли".

Изготвя се карта с информация за местата, които могат да бъдат посетени от гостите на Благоевград. Тя ще съдържа информация с предлаганите услуги, както и предвидени отстъпки за клиенти. Картата ще бъде публикувана в интернет.

В голяма част от заведенията и хотелите в Благоевград ще се предлагат характерни френски специалитети, в менютата са включени и традиционни ястия от Благоевград и Пиринския край.

Освен това, представители на бизнеса подкрепиха идеята в част от заведенията да звучи българска музика, а преди фестивала „Francofolies.Благоевград“ музикалният фон да бъде предимно френски.

Ще бъдат изработени и брошури с информация за двата фестивала, както и с логата на заведенията и хотелите. Целта е Благоевград да продължи да се утвърждава като туристически и фестивален център и да бъде подпомогната местната икономика.

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Избрано