Над 2 милиона лева са дали партии за предизборна агитация

Сподели във Facebook
Снимка архив Снимка: архив

2 076 471 лева са похарчили за предзборна агитация политическите партии. С най-много средства са "Продължаваме промяната". Официално са декларирали 829 277 лева. Само за седмица коалицията с ДБ е увеличила разходите си близо четири пъти.

Втори по вложени пари за предизборна реклама са "Възраждане" - 271 757 лева. В първите три партии са ГЕРБ-СДС, които са вложили 241 025 лева.

115 099 лева са вложили от БСП. ДПС са регистрирали 97 540 лева, сочат данните от Института за развитие на публичната среда към 26 октомври. В анализа са включени официалните страници на 39 национални и регионални медии - 9 телевизии, 3 радиостанции, 11 вестника и 16 информационни сайтове и агенции. 58 партии и 9 коалиции се състезават на вота в неделя.

 

 

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Избрано