С мобилно приложение докладват за общински неуредици
Въведоха мобилно приложение за директни сигнали и снимков материал до кмета на Сандански.
Иновативната платформа "Кмете, виж" дава възможност за подаване на сигнали от всякакво естество през уеб адреса – www.kmetevij.com, който вече е ситуиран в официалната страница на община Сандански и дава възможност за директен достъп или чрез сваляне на мобилното приложение – "Кмете, виж".
При подаване на сигнал чрез платформата информацията се изпраща до сървър, който в зависимост от няколко критерий и ключови думи, автоматично класифицира проблема и го насочва към общинска администрация. Сигналът се завежда автоматично в документооборотната система. Потребителят, подал сигнала предоставя контакти, чрез които ще получава информация за статуса на проблема.
Новото мобилно приложение позволява по всяко време, включително и със снимка, да се сигнализира за проблем, без да е необходимо да се посещава общинска администрация или да се търси точния телефон на съответната дирекция или отдел.
Обратната връзка улеснява гражданите на община Сандански и скъсява разстоянието от администрацията до гражданите, коментираха от кабинета на кмета Кирил Котев.
Коментари