Шефка в мобилен оператор мами клиенти

Сподели във Facebook
Снимка архив Снимка: архив

Управителка на офис за мобилни услуги е обвинена за престпления по два текста от Наказателния кодекс.

46-годишната Д. Г. измамила множество клиенти на мобилния оператор към, който е на работа. Тя въвеждала в заблуждение клиентите на обекта в Кюстендил.

Мотивирала ги да подписват документи - договори за мобилни услуги, допълнителни споразумения, сертификати за пакетни услуги и други подобни, при по-неизгодни за тях условия. В действителност това не съответствало на волята и нуждите им. За да постигне тези резултати обвиняемата се възползвала от неопитността или неосведомеността им, като пострадалите от действията й били граждани в напреднала възраст, влошено здравословно състояние, проявяващи доверие и наивност, с местоживеене в друга държава, съобщиха от прокуратурата в Кюстендил.

Д. Г. обяснявала на клиентите условията по договорите за мобилни услуги по завоалиран и измамлив начин, заблуждавайки ги относно реалните условия за предлаганите услуги и съдържанието на документите. Разпечатвала само по един екземпляр от тях, не им предоставяла копие от същите, както и не давала възможност да ги четат или изобщо да се запознаят със съдържанието им. Често изготвяла договори, които клиентите подписвали, а след това им съобщавала за допусната техническа грешка в бланката, поради което по-късно щели да бъдат унищожени. Вместо коригирано копие на същите, разпечатвала нови такива и отново поднасяла за подпис.

Действайки по този начин, регистрирала в системата на търговското дружество, в което работила, всички подписани от клиентите документи, в това число и тези, за които твърдяла, че са сгрешени.

В редица случаи обвиняемата предоставяла някои от въпросните документи за подпис на другите служители в търговския обект. Възползвайки се от ръководните си функции, ги задължавала да ги подписват от името на мобилния оператор. По този начин тя целяла да прикрие част от престъпленията си.

Демонстрирайки любезно отношение, успявала да спечели доверие сред клиентите, които идвали в офиса на дружеството. Част от въведените от нея в заблуждение, поради напредналата си възраст или ниска техническа култура, на по-късен етап установявали значително завишаване на сметките си за мобилни услуги. Те посещавали офиса, като отново търсели контакт с управителката.

Към някои от сключваните чрез измама договори често се предлагали различни електронни устройства – мобилни телефонни апарати, таблети. Обвиняемата не ги връчвала на въведените в заблуждение клиенти, а ги предоставяла на други клиенти срещу заплащане.

 

Напиши коментар

Коментари

  1. Няма добавени коментари!

Избрано